SPOTKANIE „JEŻYKÓW” I „BIEDRONEK” Z CHEMIKIEM

Opublikowane przez przedszkole4 w dniu

WhatsApp Image 2020-02-04 at 21.24.37 (3)Dnia 3 i 4 lutego w ramach projektu dotyczącego „Preorientacji zawodowej”, gościliśmy w starszych grupach Panią chemik, mgr inż. Marzenę Witek – Cieśla. Dzieci dowiedziały się na czym polega praca chemika oraz poznały wygląd i nazwy profesjonalnego sprzętu laboratoryjnego. Pani Marzena, przestrzegając wszelkich zasad bezpieczeństwa, zaprezentowała przedszkolakom interesujące i efektowne doświadczenia chemiczne z wykorzystaniem łatwo dostępnych produktów. Wszyscy z wielką chęcią i zaangażowaniem brali udział w ciekawych eksperymentach: „Chemiczne jajo”, „Wybuchowa piana”, „Balonowe dmuchańce”, „Wulkan” oraz „Płyn nienewtonowski”. Ileż było zadowolenia i radości z możliwości samodzielnego eksperymentowania!

Serdecz nie dziękujemy Pani Marzenie za poświęcony czas, za wspaniałe zajęcia „Jeżyki” i „Biedronki” z Paniami.

Zobaczcie sami:

WhatsApp Image 2020-02-04 at 21.24.40 (1) WhatsApp Image 2020-02-04 at 21.24.40 WhatsApp Image 2020-02-04 at 21.24.39 (2) WhatsApp Image 2020-02-04 at 21.24.39 (1) WhatsApp Image 2020-02-04 at 21.24.39 WhatsApp Image 2020-02-04 at 21.24.38 (2) WhatsApp Image 2020-02-04 at 21.24.38 (1) WhatsApp Image 2020-02-04 at 21.24.38WhatsApp Image 2020-02-04 at 21.24.37 (2) WhatsApp Image 2020-02-04 at 21.24.37 (1) WhatsApp Image 2020-02-04 at 21.24.37 WhatsApp Image 2020-02-04 at 21.24.36 (3) WhatsApp Image 2020-02-04 at 21.24.36 (2) WhatsApp Image 2020-02-04 at 21.24.36 (1) WhatsApp Image 2020-02-04 at 21.24.36 WhatsApp Image 2020-02-04 at 21.24.35 (1) WhatsApp Image 2020-02-04 at 21.24.35 WhatsApp Image 2020-02-04 at 21.24.34 (2) WhatsApp Image 2020-02-04 at 21.24.34 (1) WhatsApp Image 2020-02-04 at 21.24.34 WhatsApp Image 2020-02-04 at 21.24.33 (3) WhatsApp Image 2020-02-04 at 21.24.33 (2) WhatsApp Image 2020-02-04 at 21.24.33 (1) WhatsApp Image 2020-02-04 at 21.24.33 WhatsApp Image 2020-02-04 at 21.24.32 (1) WhatsApp Image 2020-02-04 at 21.24.32

Kategorie: 2019/2020

Przejdź do treści Przejdź do menu