Kontakt

tel: 34 3511404, e-mail: 4@przedszkolalubliniec.pl, 42-700 Lubliniec, ul. Wawrzyńca Hajdy 20

SMAK LATA – ROBIMY LODY!

Opublikowane przez przedszkole4 w dniu

toppng.com-banner-transparent-stock-blender-clipart-healthy-drink-transparent-ice-cream-candy-clipart-5295x7838Wakacje zbliżają się wielkimi krokami a wraz z nimi słodkie lenistwo? ! Trzymajmy kciuki, aby pogoda nie płatała nam więcej figli i, aby z nieba lał się żar! Każdy wie, że w upalne dni dla ochłody najlepsze są… lody!!! Dziś mamy dla Was drogie Steblusiaki kilka propozycji na pyszne, zdrowe, domowe lody. Sami możecie zdecydować jakie mają mieć smaki. My polecamy trzy propozycje. 

 

 

 

Produkty potrzebne do wykonania lodów widoczne są na zdjęciu. IMG_20200625_182659 (1)

 

 

A teraz 3 przepisy na super zdrowe lody domowe:

IMG_20200625_191930

4605471. Malinowe 

200g malin

3 łyżki mleczka kokosowego

2 łyżki miodu (zamiast miodu można dodać cukier lub ksylitol) 

 

 

banana-clipart-92. Love bananowe 

250g banana (wcześniej należy włożyć go do zamrażarki) 

3 łyżki mleka kokosowego

1 łyżka masła orzechowego

1 łyżka miodu (zamiast miodu można dodać cukier lub ksylitol) 


pineapple-clipart-63. Ananasowe 

200g ananasa (my użyliśmy świeżego ananasa ale można użyć z puszki) 

2 łyżki mleka kokosowego 

1 łyżka miodu (zamiast miodu można dodać cukier lub ksylitol) 

 

No to przystępujemy do działania: wystarczy do blendera wsadzić wszystkie składniki i dokładnie zmiksować na gładką masę. Powstałą masę przełóżcie do pojemniczków na lody lub po prostu plastikowych pudełeczek. Teraz drogie dzieci trzeba uzbroić się w cierpliwość i włożyć lody do zamrażarki… Tak wiemy, ciężko będzie to wytrzymać ale dacie radę? .

IMG_20200625_191243

Życzymy smacznego! db753772f2901564d28a94323f6a1526

Starsze dzieci mogą oczywiście same odważyć wszystkie składniki i spróbować wykonać lody samodzielnie. Młodsze dzieci mogą przekładać gotowe masy do pojemniczków, poćwiczą w ten sposób motorynkę mała oraz koordynację wzrokowo-ruchową. 

Przejdź do treści Przejdź do menu